Arkib Blog

MTB Foto : Speed Gear Force #001

This gallery contains 1 photo.

Lokasi : Taman Rekreasi Kuala Ibai ( Masjid Terapung ) Waktu : 13.03.2015 (pagi) Kamera : Nokia E7 Aplikasi Pemproses : PS Touch

Galeri | Tinggalkan komen

Portret : Yang Terindah #002

This gallery contains 1 photo.

Lokasi : Taman Rekreasi Kuala Ibai (Masjid Terapung) Waktu : 27.03.2015 (Pagi) Kamera : Sony Alpha33 Aplikasi Pemproses : PSTouch Portret : Yang Terindah Via WordPress MyNote 10.1

Galeri | Tinggalkan komen

Nurhayani Zahirah : Kerap Demam Kebelakangan Ni

This gallery contains 1 photo.

Anak demam. Siapa yang tak risau bila anak kecil kita kerap demam walau dah ke klinik. Untuk bulan ni sahaja, dah 3 kali badan Hayani panas-panas malah batuk dan selsemanya tu tak hilang-hilang sejak seminggu belum puasa lagi. Harapnya tak … Teruskan membaca

Galeri | Tinggalkan komen

Ramadhan 2013 : Hidangan Ditelan Zaman

This gallery contains 1 photo.

Pada korang, hidangan apa yang dulu masa kecik-kecik dibulan puasa menjadi kegemaran. Tapi sekarang ni, bila dicari seluruh pelusuk Pasar Ramadhan sekali pun, tetap juga tak jumpa-jumpa. Teringin sangat nak merasa kembalikan. Tapi, kali ni aku bukan nak ceritakan pasal … Teruskan membaca

Galeri | Tagged , , | Tinggalkan komen

Aktiviti Sekitar : Ekspo Chiku 03, Gua Musang

This gallery contains 10 photos.

Beberapa bulan lepas, sempena sambutan Perayaan Tahun Baru Cina, sempat juga balik ke kampung halaman. Kebetulan pula, ada aktiviti ekspo buat penduduk tempatan. Sempat juga pusing-pusing, tengok-tengok suasana yang dah agak sekian lama juga aku tak tempuhi. Yelahh… Seingatnya, kali … Teruskan membaca

Galeri | 1 Komen

Aktiviti Sekitar : Karnival Makanan Ala Thai 2013

This gallery contains 20 photos.

Setiap tahun acara ini diadakan di Kuala Terengganu, yang mana pertama kali kami setai pada bulan Mei 2011. Secara tak langsung, ini kali ketiga kami kunjungi sepanjang ia diadakan. Sangkaan aku mengikut entri lepas jauh meleset, yang mana pada tahun … Teruskan membaca

Galeri | Tinggalkan komen

Nurhayani Zahirah : Happy Birthday To You…..Tahun Pertama

This gallery contains 4 photos.

23 Januari 2013, genap usia Hayani setahun kelahirannya. Dah besar anak aku yang sorang ni, dan semakin besar juga langkahnya, perangainya, macam-macam nya lagi lah. Apa yang paling mengembirakan, tumbesarannya senantiasa didepan mata kami walaupun pernah berpisah lebih kurang sebulan … Teruskan membaca

Galeri | Tinggalkan komen

Nurhayani Zahirah : Berpisah Seketika…Kembali Penat Melayan Karenahnya

This gallery contains 4 photos.

Bersama Hayani kembali setelah beberapa lama berjauhan mata darinya, banyak juga perkembangan yang terlepas sepanjang tidak bersama. Malah ada baiknya juga, Hayani agak mudah dengan orang luar walaupun tidak seberapa berbanding sebelum ini yang langsung memang tidak mahu diambil orang.  … Teruskan membaca

Galeri | Tinggalkan komen

Am : Jalur Lebar Mampu Milik 1Malaysia

This gallery contains 1 photo.

Di tahun 2013 ini, bila mana berbicara perihal telefon pintar dan internet, pastinya ramai yang memperkatakan berkenaan rebat RM200 dari kerajaan bagi memiliki telefon pintar berserta pelan pakej mampu milik dari mana-mana penyedia rangkaian. Dengan nama Pakej Komunikasi Belia ini, … Teruskan membaca

Galeri | 5 Komen

Aktiviti Sekitar : PC Fair Kuala Terengganu Penutup 2012

This gallery contains 9 photos.

28 Disember 2012, beberapa hari ditahun lepas. Sempat juga berkunjung ke “PC FAIR” yang diadakan di TTC Kuala Terengganu. Selepas sahaja Majlis Akikah anak sepupu dan menyambut ulang tahun hari lahirnya, terus meluru ke sini, dengan niat hanya tinjau-tinjau apa … Teruskan membaca

Galeri | Tinggalkan komen