Category Archives: Fotografi

MTB Foto : Speed Gear Force #001

This gallery contains 1 photo.

Lokasi : Taman Rekreasi Kuala Ibai ( Masjid Terapung ) Waktu : 13.03.2015 (pagi) Kamera : Nokia E7 Aplikasi Pemproses : PS Touch

Galeri | Tinggalkan komen

Portret : Yang Terindah #002

This gallery contains 1 photo.

Lokasi : Taman Rekreasi Kuala Ibai (Masjid Terapung) Waktu : 27.03.2015 (Pagi) Kamera : Sony Alpha33 Aplikasi Pemproses : PSTouch Portret : Yang Terindah Via WordPress MyNote 10.1

Galeri | Tinggalkan komen

Salam Raya 2013

Beberapa hari saja lagi, bakal berakhir Ramadhan dan menjelmanya Syawal bagi meraikan seluruh umat Islam terutama yang berjaya menahan diri dari segala sifat keji dan murka yang tidak pernah terlepas dari godaan syaitan dan hawa nafsu. Disamping itu, turut mengucapkan “SELAMAT … Teruskan membaca

Imej | Posted on by | Tinggalkan komen

Ramadhan 2013 : Hidangan Ditelan Zaman

This gallery contains 1 photo.

Pada korang, hidangan apa yang dulu masa kecik-kecik dibulan puasa menjadi kegemaran. Tapi sekarang ni, bila dicari seluruh pelusuk Pasar Ramadhan sekali pun, tetap juga tak jumpa-jumpa. Teringin sangat nak merasa kembalikan. Tapi, kali ni aku bukan nak ceritakan pasal … Teruskan membaca

Galeri | Tagged , , | Tinggalkan komen

Galeria : Molome #003

Galeria molome yang diterbitkan bermula 31 Mei 2012 dan sampai ke saat ini adalah atas gabungan peranti dan aplikasi yang menarik minat aku buat masa ini, malah akan diteruskan dari masa ke semasa mengikut keadaan semasa aku sebagai pemilik laman. … Teruskan membaca

Imej | Posted on by | Tinggalkan komen

Aktiviti Sekitar : Ekspo Chiku 03, Gua Musang

This gallery contains 10 photos.

Beberapa bulan lepas, sempena sambutan Perayaan Tahun Baru Cina, sempat juga balik ke kampung halaman. Kebetulan pula, ada aktiviti ekspo buat penduduk tempatan. Sempat juga pusing-pusing, tengok-tengok suasana yang dah agak sekian lama juga aku tak tempuhi. Yelahh… Seingatnya, kali … Teruskan membaca

Galeri | 1 Komen

Aktiviti Sekitar : Karnival Makanan Ala Thai 2013

This gallery contains 20 photos.

Setiap tahun acara ini diadakan di Kuala Terengganu, yang mana pertama kali kami setai pada bulan Mei 2011. Secara tak langsung, ini kali ketiga kami kunjungi sepanjang ia diadakan. Sangkaan aku mengikut entri lepas jauh meleset, yang mana pada tahun … Teruskan membaca

Galeri | Tinggalkan komen

Nurhayani Zahirah : Happy Birthday To You…..Tahun Pertama

This gallery contains 4 photos.

23 Januari 2013, genap usia Hayani setahun kelahirannya. Dah besar anak aku yang sorang ni, dan semakin besar juga langkahnya, perangainya, macam-macam nya lagi lah. Apa yang paling mengembirakan, tumbesarannya senantiasa didepan mata kami walaupun pernah berpisah lebih kurang sebulan … Teruskan membaca

Galeri | Tinggalkan komen

Nurhayani Zahirah : Berpisah Seketika…Kembali Penat Melayan Karenahnya

This gallery contains 4 photos.

Bersama Hayani kembali setelah beberapa lama berjauhan mata darinya, banyak juga perkembangan yang terlepas sepanjang tidak bersama. Malah ada baiknya juga, Hayani agak mudah dengan orang luar walaupun tidak seberapa berbanding sebelum ini yang langsung memang tidak mahu diambil orang.  … Teruskan membaca

Galeri | Tinggalkan komen

Custom Album : Projek Pertama Untuk Nurhayani Zahirah

This gallery contains 10 photos.

Sejenis album yang mana keseluruhan gambar dan grafik dicetak terus pada material berkualiti tinggi. Rekabentuk grafik direka dan diolah mengikut kretiviti pereka grafik tersebut supaya menepati citarasa pelanggan dan cantik dipandangan mata. Kulit keras “hard cover” membuatkan album ini menjadi … Teruskan membaca

Galeri | 3 Komen