Aktiviti Sekitar : Ekspo Chiku 03, Gua Musang

Beberapa bulan lepas, sempena sambutan Perayaan Tahun Baru Cina, sempat juga balik ke kampung halaman. Kebetulan pula, ada aktiviti ekspo buat penduduk tempatan. Sempat juga pusing-pusing, tengok-tengok suasana yang dah agak sekian lama juga aku tak tempuhi. Yelahh… Seingatnya, kali terakhir aku ke ekspo di sini masa sekolah-sekolah dulu kot. Itu pun ponteng asrama dengan kengkawan semata-mata nak pusing-pusing, jalan-jalan.

image

Berbanding dulu dan kini, serasanya, lebih meriah dulu dengan pelbagai tempat untuk dimainkan. Lagi pun, masa tu masih remaja, dengan kengkawan pula tu…. Tengah nak enjoy. Biarpun begitu, sekarang pun seronok juga. Cumanya dengan cara yang berbeza.

Dulu ada juga kereta yang langgar-langgar tu, sekarang ni dah tiada kat sini. Ingatkan nak bawak Hayani naik yang itu, mesti dia suka. Atau pun nangis sebab takut, entah lah. Mungkin lain tempat ada kot, kita tengok kat Terengganu ni kalau ada ekspo sebegitu lagi. Beberapa tahun lepas, pernah ada. Cumanya Hayani yang belum ada masa tu, huhuu…

Mari tengok beberapa keping foto yang sempat dirakam:

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Ini entri kedua aku gunakan aplikasi wordpress pada tablet Note 10.1 ni, seronok dan senang juga. Tidaklah perlu pc lagi berbanding aplikasi pada Nokia E7. Habis madu sepah dibuang nampak? Hihii….

Via WordPress MyNote 10.1

Advertisements
Galeri | This entry was posted in Fotografi, Portret. Bookmark the permalink.

One Response to Aktiviti Sekitar : Ekspo Chiku 03, Gua Musang

  1. Hi fantastic blog! Does running a blog similar to this require
    a large amount of work? I have no expertise in programming however I had been hoping
    to start my own blog soon. Anyhow, if you have any recommendations
    or techniques for new blog owners please share. I know this is off subject nevertheless I
    just wanted to ask. Thanks a lot!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s