Hari ni Birthday Aku, huhuu…

“Happy Birthday To Me… Happy Birthday To Me… “.

Hehee… Dah macam Usop dalam cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah je ekk… Hahaa… Bukan apa, saje je nak banyakkan entri aku kat laman petiirrzzz ni. Lagi pun, Dah laman ni aku punya, ikut suka la nak terbitkan pasal apa pun ekk… Kekee…

Hari ni adalah ulang tahun aku dilahirkan oleh ma aku pada 7 haribulan 6 tahun …. Korang yang tak tahu tahunnya tu, tak payah la nak tahu ye dan yang sedia tahu tu, kira senyap-senyap dah la ye. Pape pun, aku amat berterima kasih pada Ma aku yang telah melahirkan  dan membesarkan aku sehingga aku pun dah bergelar papa kini.

Nak di ikutkan, aku sendiri pun terlupa yang hari ni ulang tahun hari lahir aku, sehinggalah isteri aku ucapkannya semalam. Berterima kasih juga pada beliau kerana yang pertama ucapkannya. Lagi pun semalam tengah layan citer Hum Tum yang dilakonkan Rani, kusyuk habis la layan. Pagi ni pun macam hari-hari sebelumnya, sehinggalah buka facebook. Baru teringat balik bila tengok komen dari kawan-kawan facebook. Huhuu…

Jadi, di sini. Aku nak berterima kasih la pada mereka yang dah ucapkannya untuk aku. Terima kasih pada rakan-rakan dan taulan :

Advertisements
Galeri | This entry was posted in Am. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s