Maklum Balas Diperlukan

Salamat sejahtera kepada yang singgah dan menjengah laman ‘petiirrzzz : merakam cahaya kehidupan’ ni. Entri kali ni aku mahu buat sedikit bancian dan perlukan kerjasama dari kalian semua. Sebarang tindak balas kalian amatlah aku hargai.

***

Sudah lebih kurang seminggu aku perasan “thema” yang aku gunakan untuk laman ‘petiirrzzz : merakam cahaya kehidupan’ ni ada sedikit perubahan, terutama bila mahu ke paparan seterusnya. Tiada lagi bahagian untuk di “klik” ke ‘paparan baru’ disebelah kanan dan ke ‘paparan lama’ disebelah kiri. Sebaliknya berubah kepada “skrolling automatic” turun ke bawah.

Masalah utamanya “skrolling automatic” ini, adakah berfungsi dengan baik atau mengganggu kalian untuk kepaparan lain. Aku sendiri ada mengalaminya seperti ‘tersangkut di halaman utama bahagian atas, tidak dapat untuk terus ke halaman yang lebih lama dibahagian bawah. Jika ini terjadi ketika melayarinya, harap kalian memberi maklum balas di bahagian komen.

Kenapa tidak tukar “thema” je

Aku terfikir-fikir juga dengan perkara ni, namun masih sayang dengan “thema” yang aku gunakan ni. Telah banyak gambar “header” aku lengkapkan dan mahu jadikannya salah satu galeri “header” untuk laman ini. Namun jika ia betul-betul bemasalah untuk kalian melawati laman ini dengan selesa, memang itu jalan terakhir dan terbaik.

Hingga di sini dulu untuk masalah ini, malah kerjasama kalian amat membantu untuk aku menaik taraf dan melaksanakan laman ini dengan lebih baik. Namun, jika terdapat juga perkara lain yang mengganggu perjalanan kalian. Amat-amat dialukan untuk kalian nyatakannya.

Salam terima kasih.

Galeri | This entry was posted in Am. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

