Facebook ke Facebook Timeline

Rasminya, paparan mukabuku (Facebook) aku telah bertukar ke mukabuku garismasa (Facebook Timeline). Sejak bila orang ramai mula menggunakannya aku sendiri pun tidak pasti. Namun, selalu juga aku terdengar dan terbaca mengenai Facebook Timeline ni. Cuma tidak pernah mahu ambil kisah serta bersedia untuk berubah angin. Kiranya, ini pertama kali aku mengaktifkannya setelah membaca mengenainya di salah satu laman blog beberapa malam lepas. Entah kenapa tergerak hati untuk mencuba.

Apa yang menarik perihal Timeline ini dari pandangan aku tidaklah keseluruhannya sempurna. Malah Timeline (wall profile) agak menyerabutkan pandangan mata, tapi ia agak mudah untuk mengakses post status yang agak lama. Kereana tersedianya ruang bulanan/tahunan. Yang paling aku suka, adanya ruang cover. Boleh pampang gambar yang BESARRR PUNYA, malah mampu untuk lebih berkretif pada ruang itu.

” Hasil kretiviti “

Aku juga tidak mahu ketinggallan untuk lebih berkretif. hehh… Hanya ini hasil untuk pertama kali permulaannya. Sebagai cover, korang boleh sediakan gambar yang bersaiz 815 x 315 pixels. Bagaimana? Korang berminat atau dah tukar ke Facebook Timeline? Untuk mengenalinya lebih dekat dahulu, korang boleh klik disini.

Galeri | This entry was posted in Am. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

