Aneka : Tinjau Tinjau Di Ayer Hitam

Kesempatan mengambil cuti yang agak lama Raya Haji lepas, sempat juga pusing-pusing Ayer Hitam ke tempat orang suka borong-borong tu. Tengok-tengok cuci mata. Hehh… Kebetulan ada barang yang Ma aku pesan untuk dibeli, samentelah kali ni aku raya kat BP. Boleh la nak snap-snap skit.

Tapi kali ni bukan tempat lama. Kawasan baru punya (tak la baru sangat, dah 2 hingga 4 tahun agaknya). Banyak juga kedai kat sini, penuh-penuh barangnya. Memang rambang mata la tengok, lagi yang nak kawin dan buat hantaran. Aneka barang dan hiasan ada.

Siapa-siapa yang nak cari hiasan hantaran tu, boleh la ke sini. Kat situ ada Marrybrown sebagai mercu tandanya untuk senang dicari. Laluan Jalan BP – Jalan Kluang. Lepas simpang 4 Ayer Hitam, belah kanan. Nak lagi senang amik koordinat ni, 1º 55′ 12″ N, 103º 10′ 49″ E. Selamat memborong ye..

(aku berkenan juga dengan TIRAI ni)

Advertisements
Galeri | This entry was posted in Aneka, Fotografi. Bookmark the permalink.

2 Responses to Aneka : Tinjau Tinjau Di Ayer Hitam

  1. Nurul Izati Mohamad berkata:

    laen kali boleh bawak aku g jln2.. nak join gak bercuti sekali sekala.. heheh

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s